Smluvní podmínky
Tato dokumentace (dále jen „VOP“) stanovuje pravidla a podmínky pro vztah mezi společností Alveka s.r.o., sídlem Bečov u Mostu, Bečov 27, IČ: 28972376 (dále jen „společnost“) a jednotlivcem (dále jen „klient“), který využívá služby studia (dále jen „studio“).
Služby studia zahrnují pronájem prostor pro cvičení pilates, pilates na reformerech, jógy a Barre. Dále se jedná o organizování dalších cvičebních lekcí a aktivit, včetně zajištění instruktorů a lektorů. Tyto aktivity mohou být nabízeny formou otevřených lekcí, kurzů nebo workshopů. Studio také poskytuje další placené služby, například individuální cvičení (privátní lekce). Tento seznam služeb je pouze orientační a společnost si vyhrazuje právo nabídku upravit podle vlastního uvážení.
Tyto VOP jsou součástí smlouvy mezi společností a klientem a jsou závazné pro každého, kdo využívá nebo má zájem využívat služby studia (ať už je registrován, nebo ne). VOP platí i pro klienty, kteří mají status registrovaného klienta na základě smlouvy uzavřené mezi společností a třetí stranou v jejich prospěch.
REGISTRACE A VSTUPY
Registrací klienta, kdy zadá své osobní údaje do rezervačního systému studia (dále jen „registrovaný klient“) a tyto údaje odešle, se mezi klientem a společností uzavírá rámcová smlouva o poskytování služeb na dobu neurčitou. Registrací klient potvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) a souhlasí s nimi.
Registrovaný klient je oprávněn prostřednictvím rezervačního systému studia zakoupit jednotlivé vstupy nebo balíčky vstupů na lekce pořádané studiem. Zakoupené vstupy jsou evidovány na uživatelském účtu registrovaného klienta a lze je využít k rezervaci lekcí v rámci nabídky studia.
Každý vstup nebo balíček vstupů má platnost 6 měsíců od data zakoupení. Po uplynutí této doby vstupy propadají bez náhrady a jejich hodnota se nevrací. Platnost vstupů nelze prodloužit, ledaže společnost výjimečně rozhodne jinak.
Vstupy jsou nepřenosné a nepřechází na jinou osobu ani na právního nástupce klienta. Vstupy jsou určeny výhradně pro osobní potřebu registrovaného klienta.
Ceny vstupů a balíčků vstupů jsou uvedeny v ceníku studia a jsou včetně DPH. Společnost si vyhrazuje právo změny cen, zejména z důvodu legislativních změn (např. změna sazby DPH). O změně cen budou registrovaní klienti informováni e-mailem nejméně 7 dní před nabytím účinnosti změny. Pokud klient s novými cenami nesouhlasí, je oprávněn vypovědět smlouvu do 7 pracovních dnů od doručení oznámení o změně ceny. Neuplatní-li klient právo výpovědi, má se za to, že se změnou cen souhlasí.
Úhradu vstupů lze provést:
-
prostřednictvím platební brány ComGate v rezervačním systému dostupném na webových stránkách studia, nebo
-
bankovním převodem na účet studia, přičemž klient uvede jako variabilní symbol nebo poznámku svůj e-mail, pod kterým je registrován v systému.
Nevyužité a propadlé vstupy se nevracejí a nelze je směnit za peněžní plnění.
REZERVACE
Rezervací přes online systém studia dochází k uzavření smlouvy mezi klientem a společností. Pro rezervaci musí být k dispozici volná kapacita. Klient je povinen si vždy ověřit úspěšnost rezervace kontrolou potvrzujícího e-mailu.
V některých případech je možné uzavřít smlouvu ústně i s neregistrovaným klientem, pokud to kapacita lekce dovolí. Tento vztah se však stále řídí těmito VOP.
Pokud si klient rezervuje místo jako náhradník, platí pro něj stejné podmínky.
Otevřené lekce – Klient musí místo na otevřené lekce rezervovat alespoň hodinu před začátkem. Pokud má nabitý kredit, bude platba automaticky stržena z jeho účtu.
Workshopy – Semináře se rezervují přes systém studia. Rezervace je závazná od okamžiku jejího provedení. Platbu je nutné uhradit nejpozději týden před akcí. Pokud platba není uhrazena včas, bude rezervace zrušena.
STORNO PODMÍNKY
Otevřené lekce – Klient může lekci zrušit nejpozději 6 hodin před jejím začátkem. Pokud tak neučiní, musí lekci zaplatit v plné výši. Pokud klient nestornuje lekci více než třikrát, nebude moci dále rezervovat bez úhrady.
Workshopy – Platba za seminář je nevratná, pokud klient zruší rezervaci méně než 3 dny před začátkem. Klient může převést svou rezervaci na jiného účastníka, pokud náhradu zajistí a informuje studio minimálně 3 dny před akcí.
Společnost má právo přerušit provoz studia z technických důvodů na maximálně 14 dnů v roce. V takovém případě budou klienti informováni a zaplacený kredit jim bude vrácen.
ODPOVĚDNOST A POVINNOST ÚČASTNÍKA
Společnost odpovídá za škody na majetku nebo zdraví klientů, pokud vznikly v důsledku jejího zavinění (úmysl nebo hrubá nedbalost).
Klient je odpovědný za škody, které způsobí společnosti nebo jejím subdodavatelům porušením povinností vyplývajících z těchto VOP.
Klient je povinen používat šatní skříňky k odkládání věcí (kromě peněz a cenností). Společnost neodpovídá za věci, které nejsou řádně uzamčeny. Peníze a cennosti musí být uloženy na recepci.
Pokud klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračovat v aktivitách studia, musí to okamžitě oznámit společnosti a přestat služby využívat.
Společnost není odpovědná za škody na zdraví či majetku způsobené klientem úmyslně, z nedbalosti nebo přeceněním své kondice.
Pokud klient zjistí, že služba byla poskytnuta vadně, musí to okamžitě reklamovat e-mailem do tří dnů. Společnost reklamaci prozkoumá a v případě oprávněnosti nabídne náhradní službu.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
Společnost shromažďuje a zpracovává osobní údaje klientů pro účely poskytování služeb a marketingu. Klient souhlasí se zpracováním těchto údajů na dobu neurčitou.
Klient má právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu a může svůj souhlas se zpracováním kdykoli odvolat.
Společnost může zasílat obchodní sdělení na e-mail klienta, pokud klient s tím souhlasí. Tento souhlas může kdykoli odvolat.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Klient je povinen neprodleně oznámit jakoukoliv změnu kontaktních údajů.
Společnost může změnit rozsah služeb nebo adresu studia bez vlivu na podmínky smlouvy, pokud změna výrazně neovlivní dostupnost pro klienta.
Rámcová smlouva mezi klientem a společností je uzavřena na dobu neurčitou a může být vypovězena s výpovědní lhůtou 3 měsíce. V případě výpovědi ze strany klienta se kredit nevrací.
Společnost může jednostranně změnit tyto VOP, přičemž klient bude informován minimálně měsíc předem. Pokud s novým zněním VOP nesouhlasí, může smlouvu vypovědět do 7 pracovních dnů.
Tyto podmínky jsou účinné od 1. září 2025.
Jiřina Makarová, jednatelka společnosti
Alveka.s.r.o., se sídlem společnosti Bečov u Mostu, Bečov. IČO: 28972376
Provozovna studia HER Pilates: Myslbekova 1, 169 00 Praha 6 - Břevnov
Odpovědný vedoucí: Jiřina Makarová
Číslo účtu: 2803271655/2010 (Fio banka)
